Nog för idag

Kom hem runt halv tio från Falun. Att plugga matte gick väl okej men det typiska med mig är att jag egentligen vet hur man ska göra men glömmer liksom bort. Men så fort jag kommer på det så brukar det oftast fungera. Så får hoppas hjärnan är med mig imorgon!

Nu ligger jag i sängen och tittar på Big Brother. Så nu är det nattinatti till bloggen. Lite kul att min statistik går upp men antal kommentarer går ner. Eller nej, det är inte alls lite kul. Det är inte kul alls. Eller jag blir alltid glad när jag ser statistikmätaren peka uppåt men man blir ju gladare av kommentarer. Men nu ska jag inte sitta här och säga att ni borde kommentera, nej, för jag förstår er ju.

Godnatt, hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0