16 mars 2011

Godmorgon!

Den här dagen är känns mycket bättre än igår! Jag går runt och sjunger det högsta och vackraste jag har och jag känner att jag ska fan klara det där jävla provet idag! :D

Lyckos mig får skjuts till skolan dag också, ska skriva provet vid 12 och om jag hade åkt buss hade jag ändå fått lov att åkt fem i tio. Hade väl överlevt att åka den tiden också men skönt att få sova lite längre ju. Så har man snälla morföräldrar så asbra (y)

Har ingen aning hur lång tid det kommer ta för mig att skriva provet men efter det ska jag åka hem och sen ska jag åka tillbaka till Borlänge för lite träningen senare på eftermiddagen. Jappjapp!


Enkel matteprovsoutfit och ja... jag hade inte tänkt sminka men vad gör man inte när UTSEENDE ÄR ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0