Ville bara säga godnatt...

...Till er mina löwersläsare! Hoppas den här statistiken håller i sig och går ännu mer uppåt. Fast jag tänker inte säga hur många ni är som varit in för då mobbas ni säkert bara ändå :( Men för mig är det många! Inte rekord men många.

Imorgon:
- Hoppas jag att jag är gladare än vad jag varit tisdag och idag.
- Även fast det är torsdag och jag hatar torsdagar ska jag klara det.
- Äcklig mat i skolan också, hoppas jag överlever.
- Efter skolan däremot ska jag hem till min boyfriend.
- Vi ska pussas.
- Får också helg imorgon!

Kan bli bra. Håll alla era tummar för mig.

Natti! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: F!

Pussas blire ja! Och en massa säng liggande ;o

2011-01-27 @ 00:21:14
Postat av: Lucas

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2011-01-27 @ 00:23:13
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0