Dance dance dance

Om någon hade missat det så ska jag dansa idag. Dansade på fredagar förut ja men efter uppvisningen böt jag dansgrupp så nu är det måndagar som gäller.

Förra gruppen jag dansade i var den enda streetdance-gruppen som finns. Det är som en extragrupp liksom. Även fast du dansar i en vanlig grupp, showdans alltså, så får man dansa i streetgruppen också. Vi var endast 3 i street som inte dansade i en annan grupp. Det är också mest tjejer från högstadiet i den gruppen. Jag var alltså näst äldst.

Nu däremot kommer jag dansa med folk i min egna ålder. Jag dansar i en vanlig grupp och inte en "extragrupp". Jag dansar på måndagar istället för fredagar. Den största andledningen till att jag slutade på streeten var för jag inte ville dansa på fredagar. Nu dansar jag också 1,5 timme och inte bara 1 timme.

Så måndagar halv 7 till 8 är jag och dansar. Nu vet ni och behöver inte fråga mer. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0