Dag 11 – Mina syskon

Jag har två syskon. En storebror och en lillasyster. Jag är alltså mellanbarn och mobbad. Eller nej, så mobbad är jag väl inte men ah.
Min bror är 3 år äldre än mig. Han bor i en lägenhet tillsammans med sin flickvän som också heter Linda. Han jobbar som elektriker och fyller alltså 22 i år.
Min syster är 3 år yngre än mig och fyller alltså 16 i år. Vi bor i samma hus förutom att hon bor på övervåningen och i källaren. Hon går snart ut nian och ska börja gymnasiet. Stora flickan då!
Vi står varandra rätt nära och har haft mycket roligt för oss i flera år, även om vi bråkar ibland så vet jag att jag alltid kan lita på dom.

Mina syskon är fina syskon ♥




Kommentarer
Postat av: bästa!

jag tkr om dig jag

2011-01-27 @ 18:20:13
URL: http://idanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0