Att äta är min hobby

Jag sitter och äter kladdkakan som jag och Fredrik bakade igår. Jag kommer aldrig kunna sluta vara en "gottegris" men jag vill inte sluta äta heller så :D
Iaf så råkade kakan bli rätt torr så jag gjorde en chokladsås och hällde över plus strössel. Då blev den genast mycket godare :D Hade jag haft kameran i handen så hade jag tagit en bild. Lika på maten vi åt igår också. Jag förstår inte hur vi lyckas men det är väldigt ofta vi failar med något när vi lagar mat. Vi gjorde potatisklyftor och dom blev typ aldrig klara bara för att vi hade fel inställning på ugnen. Lyckat! Men det blev gott ändå. Hade kött och grönpepparsås till.


En god kladdkaka för längesen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0