Året 2010 del 1

Jag vet att jag kanske är snäppet försent ute. Men vad gör det?


När jag tänker tillbaka på januari förra året tänker jag mycket på alla sms med Fredrik och de sista dagarna i Linas lägenhet. Fast jag har knappt några bilder tydligen.





Jag börjar också med att använda mig av "dagens låt" i bloggen.





I februari var jag sjuk välidgt mycket. Hostade som aldrig förr plus att jag fick öroninflammation. Jag och Fredrik blev tillsammas och jag hade apu på marknadsavdelningen på 3M.



Vårat vedskjul brann ner (fortfarnade oklart hur det började brinna) och vi var på en fest i Gräv av alla ställen.




Anna och Madde hemma hos mig innan vi åkte.



I mars var jag och Alexandra och såg kent i gävle! LYCKA


Jag var på en meningslös friluftsdag med skolan och en annan dag åkte jag skidor med Pappa för första gången på 2 år.


Syster fyllde 15 och jag fixade en fest jag nu bara vill glömma. Här är en bild från när vi bakade bullar.

I mars gick även min kamera sönder när jag halkade med den i handen, därför blev det väldigt mycket bildbrist.


Som sagt, har jättenågra bilder från april. Tråkigt! Men, Anna fyllde år och bjöd på fest. Det var påsklov och jag jobbade. Firade påsken hos mormor och morfar, har en charmig bild därifrån;




Charmiga egobilder...


Bror skaffade katt!


Vi for till Ullared...


...Där köpte jag min älskade systemkamera!



Vi bodde i Varberg i detta hus...


...Och jag fotade massor och älskade min nya kamera!


Lite älskade Göteborg hann vi med innan vi åkte hem också :)




Det började bli varmt ute äntligen!


Alexandra fyllde år


Och det blev fest!


SEASIDEFESTIVAL!




Ida hade dansuppvisning




Jag klippte lugg


Det var sommar!


Jag åkte till Stockholm och shoppade lite.


Falukalas!


Skolavslutning!


Jag hälsade på grisarna i sommarstugan


Jag lekte med vänner :)


Och umgicks med familjen


Jag fyllde år och fick bland annat en digitalkamera i present :)


Det blev peace and love! Roligast på hela sommaren. Såg fina artiser och hade kul med vänner. Orkar bara lägga upp en bild dock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0