Börjar längta hem...

Nu har jag dansat, åkt hem, ätit mat och slutingen åkt tillbaka till mormor och morfar. Börjar längta hem nu! Men fick lov att sova här i natt eftersom alla mina grejer är här. Imorgon ska jag också sova här tillsammans med Freddan men det blir sista natten. På onsdag flyttar jag hem igen. Hem ljuva hem ♥.
Nu ska jag ta mig ett bad! Och sedan titta tv innan jag går och lägger mig. Gillar min nya mobil skrapt! Men det gör man väl alltid när man har en ny ;) En HTC Dezire Z är det jag har.
Internetet fungerar fortfarande inte på min datorn, som jag nämnde igår. Blir så arg när jag inte vet vad felet här. Sitter vid mormor och morfars datorn nu men hade jag setat på min hade jag lagt upp en bild men nu kan jag inte det. Orkar inte föra över förstår ni.
Bra. Då säger vi så. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0