8 februari 2011

Jag drömde att jag fyllde år och att det var första dagen på peace and love. Men istället för att få ett band runt handleden på festivalen så fick vi en lapp som man skulle visa när man gick in. Jag blev så förbannad, för det regnade och jag visste att lappen skulle bli förstörd om man gick runt och hade den i fickan när det regnade och allt. Sen blev jag ledsen för de enda som sa grattis till mig på födelsedagen var Fredrik och Lina.

Det var ingen bra dröm. Min morgon var inte heller bra.

Jag började med att försova mig, bara tio minuter men ändå. Mitt hår är konstigt och fult. Jag känner mig lite förkyld i näsan och halsen typ. Det har kommit massa snö. Det blåste så jag fick hår i ansiktet när jag väntade på bussen i 6 minuter....

Nu hoppas jag att den här dagen fortsätter med att vara bra istället för dålig, oki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0