Angående bilderna

Stör mig på att mina inläggen inte kommer upp ibland. Hatar blogg.se lite alltså. Har lagt upp bilder från Kreta och de syns inte förens nu, antar att det är så för er också?

Jag vet att bilderna är i jättekonstig ordning. Det är för vi hade med oss tre kameror dit och alla ligger bilder ligger i en mapp på datorn och då är de ju i kamera ordning. Alltså först kommer bilderna från Idas kamera och sen min systemkamera och sist min lilla kamera. Jag orkade inte sitta och hålla koll på att de kom i ordning osv.

Och som vanligt är det jag som tar bilderna och därför är jag med på få bilder och det är mest bilder på Ida. That's life.

Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag. Men känner inte för att sova så vi får väl se vad jag hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0