22 oktober

Såg nu när jag skulle skriva inlägget att blogg.se nu har at man kan tidinställa inlägg. Vad glad jag blir! Visste väl att de också skulle börja med någon dag.

Fick tillbaka datorn idag. Så nu har jag den igen. Awesome! Ska gå upp och äta lite tacos innan jag åker till dansen. Ska inte dansa dock. Börjar hosta bara jag går fort så jag ska bara se på den här gången. Direkt efter det åker jag vidare till Fredrik och stannar där ikväll och inatt. Imorgon ska vi hälsa på farmor som fyller år. Sen åker jag och Fredrik hem till mig efter det. Ungefär så ser helgen ut. Massa mys alltså! Blir nog bra det.

Vi hörs när vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0