Äcklig dröm

Inatt drömde jag en ganska läskig dröm. Det var en insekt inne på mitt badrum och jag var också där... Insekten nästan lika stor som en katt, nästan. Jag försökte rita den och visa er men eftersom det hade gått några timmar så minns jag inte exakt men iaf såhär ungefär såg den ut.



Nu tycker inte ni att den ser ett dugg läskig ut men den var sjukt äcklig! Benen och halsen är ungefär som spindelben. Och den där grejen hoppade på mig i drömmen. Så ni kan ju gissa hur det kändes. Plus att den följde efter mig också. Tur att jag har mina katter för dom åt upp den :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

nej men jag använder mig inte av bloglovin så det vill jag inte..! isåfall får du väl låta bli att läsa då :)

2010-11-25 @ 13:00:50
Postat av: alexandra

och jag vet inte vad jag önskar mig i julklapp :o

2010-11-25 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0