30 november

Det är helt otroligt vad kallt det är ute. Minns ni förra året, (eller egentligen var det kanske i år? när det var typ 30 minus grader ute? Och nu är det typ 15. Inte snällt av bussen att vara försenad imorse så jag fick lov att stå och frysa. BRR.
Tur är det ju i alla fall att jag har mina varma termoleggings. Hade ett par förra året också men de blev så slitna så köpte ett par nya förut och använder dom för första gången idag. Gråa är dom. Tänkte jag skulle ta en bild och visa er men helt plöstligt var klockan 8 och jag var tvungen att gå till bussen så jag hann inte. Visar sen istället.

Vi kan ju låtsas att det finns en bild här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0