16 november

Tisdagarna i skolan är rätt helt okej, förutom en stor fet lunchrast på en och en halvtimme. Och den suger verkligen, speciellt när man är ensam. Som jag är. Idag. Blä.

Men idag ska jag försöka ännu mer för att få följa med till Stockholm på torsdag och på studentmässan. Blir så irriterad på det där, bara för att jag inte var här när de tog upp det EN gång så får jag inte följa med nu, för det finns inte tillräckligt med biljetter. Tyckte jag hörde att de hade beställt biljetterna så sent, därför har dom inte så många. Men håller ni inte med mig om att alla borde ha rätt att få åka dit?

Vi får se hur det går, skriver mer sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0