Sommarens första åska

Vilket äventyr vädret bjöd på ikväll då! Tror det regnar fortfarande. Och det började liksom regna vid sex. Och det åska och det blixtra som sjutton! Tror inte jag har hört sådär höga smällar förut alltså. Blixten slog ner här i Djurmo så vi blev utan ström också. Men då åkte vi till Borlänge och hämtade min brors katter. Han åker ju till Göteborg imorgon och ska springa Göteborgsvarvet på lördag. Jag vill också till Göteborg! Hade det inte varit för min systers konfirmation så hade jag åkt dit imorgon.
Men iallafall, nu har jag två små sötnosar till katter som springer omkring på mitt rum, busiga och inte alls trötta. Får väl hoppas att de blir trötta snart och lägger sig här bredvid mig i sängen. För nu tänkte jag snart sova, är trött och imorgon är det fredag! Då ska jag hem till Fredrik och han ska laga middag åt mig. Trevligt trevligt.


Pricken!


Och Flisan

Hihi, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0