Rix fm festivalen

Okej, jag sover inte än... Måste bara säga er en sak! Jag funderade över det här med Falukalaset åså, och tänkte att det är ju rixfm festival då också, den fjärde juni. Tänkte att det är väl inte så viktigt att gå dit men jag tittade nyss artisterna. Vi lär ju dra dit alltså?

Eric Saade kommer! Så det lär vi väl inte missa eller?

Sen lyssna på dom här två låtarna;


Apollo Drive - Papercut. Det är ju Apollo Drive och Lazee som gjort låten Calling out. Och dom kommer dit


Lovestoned - Rising girl. Jag älskar den här låten lite. Så jävla härlig och somrig!

Sen kommer också Broken Door och deras låt Angel är ju helt okej.

Anna Bergendahl kommer också, men hon bryr jag mig inte sådär överdrivet mycket om. Också Anders Fernette som var där förra året tror jag.

Jag tycker iallafall att vi drar dit, vem är på? ;)

Kommentarer
Postat av: aaa

men det är väl klart att vi ska dit??? är det ens någonting att diskutera :)

2010-05-18 @ 08:18:45
Postat av: anabanana

klart som fan man e PÅ!

lovestoned e kings ju!!!!!!

2010-05-18 @ 16:22:49
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0