Jag vill ha fredag nu

Jag sitter och äter makaroner och bacon. För många makaroner blev det också. Men det var så lite kvar så det var inget att spara på. Eh ja. Och jag pluggar lite psykologi då och då. Men det är tråkigt. Går inte så bra. Men jag tror att provet kommer vara rätt lätt. Så jag kommer nog klara det ändå.
Och imorgon är det äntligen fredag! Då får jag äntligen träffa Fredrik igen. Tror inte ni vet hur mycket jag saknar honom, vilket är superdupermycket! Sen på lördagen har syster sin dansuppvisning också, så den ska jag glo på. Efter den tar jag mitt pick och pack och åker till Alexandra. Tror det kommer bli en bra helg det här. Hoppas att resten av dagen går fort! Nu ska jag äta upp och fortsätta med psykologin. Kuuuuuuul.

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: eh jag vet inte :D eller jo, jag kommenterade ens blogg som har rätt så mycket läsare. kanske därifrån alla kommer :)

2010-05-27 @ 15:07:06
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0