Helgen och lite sånt

Okej, jag ska berätta lite om varborg. Det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss, eftersom min högtalare inte ville sammarbeta med oss så fick vi ingen musik i Hagaparken. Jävla skithögtalare, ska jämt krångla. Det krånglade lite innan vi kom fram med massa grejer också. Ska vi ta med kol eller engångsgrill? Så blev det liksom lite, inte engångs, engångs, inte engångs. Haha, så nu har jag en engångsgrill här hemma redo att användas. Iallafall, så drog vi hem till Anna efter två korvar. Stannade där i en timme kanske innan vi drog vidare till Domnarvet. Dock var det inte så roligt där heller, eller jo, jag hade kul men ah. Vi gick hem igen och kom hem runt ett kanske. Vi måste ha varit jävligt sega på att gå den lilla biten mellan Forssa och Domnarvet alltså. Men jag hade kul, mycket skratt blev det. Men nej, det slår inte förra valborg ändå alltså!

Lördagen då, åkte hem vid elva. Med en Fredrik som sällskap. Jag var typ jättetrött eftersom jag hade vaknat 20 över 5 och knappt kunnat somna om. Så hela lördagen spenderades i sängen faktiskt. Gick upp två gånger och lagade mat bara. Dagen gick seg, även fast jag sov två timmar på eftermiddagen. Men mysigt vare iallafall.

Idag däremot så har dagen bara flygit iväg. Klockan är redan halv nio liksom. Och jag skrev klart min hälsodagbok för en stund sedan. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har typ suttit vid datorn hela dagen så nu har jag tröttnat lite på det. Eller jag har ju hunnit med en film också, och tänker se en till lite senare. Men ah, det var det.

Just det, vi hade ingen kamera i fredags! Sög ju asballe. Så jag tänkte jag skulle ta bilder med min mobil, fast nej, det glömde jag helt bort såklart. Aja, vi överlever nog ändå hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0