En vanlig torsdagkväll

Jag blir galen att inte veta hur morgondagen blir imorgon. Ska jag åka hem tidigare för att hinna göra mig redo innan jag ska åka igen från borlänge tio över fem, isf hur mycket tidigare? Eller ska jag gå hela dagen, och stanna i borlänge tills bussen går. Jag måste ju veta innan jag åker om jag ska ha mina grejer med mig liksom. Alltså, nu blev det lite jobbigt. Lättaste sättet är ju att skita i skolan totalt. Det vore ju bäst. Nej, fan. Åh. Äsch, löser sig väl! Nu ska vi vara glaaaaaaada.
Ja just, jag kommer typ inte skriva mycket alls i helgen. Åker till Alexandra imorgon, som sagt och Fredrik på lördag. Äntligen typ. Och på söndag ska jag hjälpa till här hemma med grejer. Men ni vet ju. Hur det är. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0