Bra

 

 

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
En av de bästa grejerna med min nya kamera är att det inte är lika viktigt att redigera bilderna. Hehe. Om typ en halvtimme åker jag in till Borlänge för att sedan ta bussen till Hedemora. Solen skiner men det är massa mörka moln, hoppas det inte blir regn! Vi får väl se vad jag och Alexandris hittar på. Tror minsann att det blir kul och mysigt iaf.

Dansuppvisningen var bra också! Bättre än vad jag trodde. Bättre än i vintras. Tummen upp på det (y)
Vet inte när jag kommer hem imorgon, men det blir runt kvällen. Först farmor och sen morbror så att. Men vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: alexandra

nej men alltså... söt bild :D

det verkar vara sol?!?!?!?! så vi kanske kan ha picknick ändå :D

2010-05-29 @ 14:46:12
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

öööööh här har det fan regnat asmycket. har inte varit mer än 12 grader heller?!?!?!?!

2010-05-30 @ 19:41:21
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0