Plugg på G

Nu har jag kommit hem. Eller ja, för ett tag sen. Efter två missade bussar. Missade första bussen från Falun vilket gjorde så jag missade en buss ifrån Borlänge, så då skulle jag ta en senare från Borlänge men missade den också pga att jag inte höll koll på tiden och att min klockan tydligen gick några sekunder efter klockan som bussen gick efter. Men men, nu har jag tagit en ipren mot huvudverken och hostmedicin, ja jag har börjat hosta lite igen. Drygt.

Jag känner mig annars rätt dålig just nu. Tillexempel så hade jag haft vg i idrott om min närvaro varit bättre. Men jag har fortfarande chansen, så jag ska skriva världens bästa hälsodagbok. Men ja, därför ska jag försöka vara duktig nu och plugga dom närmaste timmarna framåt. Men jag ska inte lägga mig i sängen för då kommer jag bara somna, så nu sitter jag här. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0