Tandis imorgon!

Nu ligger jag äntligen i min säng och det ska bli så galet skönt att sova så jag vet inte vad. Förstår inte hur jag kan vara såhär trött, eller okej, jag går upp tidigt men SÅHÄR trött? Mina ögon bara åker ihop, men aja.

Tittade nyss på snabba cash, den var väl bra. Inte direkt bäst men bra, ja. Precis.

ÅH, TANDIS IMORGON! Strax efter nio kommer mama till jobbet och hämtar mig så åker vi till Falun. Ni anar inte hur glad jag blir om jag får ta ut tandställningen, är nästan lite nervös. Men om jag inte får ta ut den, så är det ju bara några veckor kvar tills jag får det. Men jag tror jag får ta ut den imorgon, känner det på mig. Hoppas hoppas hoppas!

Nej, godnatt vare ja. Imorgon får ni reda hur ni gick hos tandläkarn, spännande ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0