lördag

Jag har insett att öppet hus på lördagar alltid är roligare än torsdagar. Nästan lite ovärt måste jag säga. Men nu har jag två biobiljetter iallafall och det är ju fint!

Sen har mormor & morfar, tobias och linda varit hemma hos oss idag. (Det är irriterade att ha en till Linda här, det är jag inte van med) Vi åt middag och spelade spel. Nu är jag trött och ska snart sova.

Jag tittade på grammisgalan också. Alltså, grammis är ju rätt stort och det har pågått i väldigt många år. Varför visas det då bara på aftonbladets hemsida i en dålig kvalité så hela programmet känns helt B?! Förstår inte.

Imorgon ska jag börja byta min garderob. Jag vill ju ha förrådet här utanför som garderob istället för fyra små garderober som jag knappt hittar mina kläder i. Men det är ju rätt stort jobb eftersom det är sjukt många grejer där inne. Jag ska nog ha en loppis, kom och handla av mig. OKEJ?
Sen måste jag städa. Känns som man alltid måste städa. Och sen kanske jag borde ta bort min adventstake och tomtarna och julgrejerna här nere? Men det gör jag om jag orkar, även om det känns som julen var för längesen så är det ju rätt mysigt. Viktigaste är väl att det är borta till midsommar, kanske.

Nu ligger jag iallafall i min superdupersköna säng och ska sova snart. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0