last day

Skola imorgon. Men det är inte så farligt ändå. Och nu säger jag inte att det ska bli skönt att komma in i de vanliga rutierna igen, för dde rutiner jag har haft nu har faktiskt varit väldigt bra. Nej, jag vill bara träffa Bella igen, sova i soffan, lyssna på bra musik och ja, allt som hör till.
Men jullov är fint, och det här jullovet har nog varit mitt bästa någonsin. Träffat massa vänner, vara vaken hela nätterna, festat, klagat på kylan hundra gånger och bara haft galet kul. Egentligen vill jag inte alls att det ska sluta, jag vill ha det såhär.

Men men, NTI I ALL ÄRA <3



Nu är jag hemma igen, det har väl inte varit så många dagar på lovet jag har varit hemma men aja, nu ska jag tjocka upp allt julgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0