hejdå djurmo - hej borlänge!

Nu flyr jag härifrån, och som vanligt lämnar jag mitt rum med skärp på bordet, väskor och kläder på golvet och grejer i min obäddade säng.
Eftersom istiden har kommit till sverige så kör jag ikväll på mina supervarma tights, pälsväst (så varm, så skön <3) och mina uggs. Då klarar jag mig väl? Jag ska väl inte behöva dö ändå..?
Naglarna är dock omålade men jag orkade inte. Jag får fixa dom en annan dag :)

Någon bild får ni klara er utan för jag hinner inte ta någon, eller jag orkar inte.. Mitt hår är inte det vackraste.

Nu ska jag fixa det sista sen går jag ut till bussen och hoppas på att möta på syster som har mitt busskort. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0