allt och ingenting

Om man tittar på min fina rosa kalender så är min vecka helt tom. Men samtidigt känns det som jag har miljoner saker att göra.
Mitt rum ser förjävlig ut. Alltså måste jag städa
Min tvättkorg börjar bli överfull och snart har jag inga kläder att ha. Alltså måste jag tvätta.
Nästa vecka ska engelska bokanalys vara färdig, så jag måste ta tag och börja läsa boken. Vi har också ett matteprov. Sen ska min mobil i grafen, multimedian och samhällskunskapen vara klar innan apun v.6.
Sen så har jag blivit så sugen på att åka skidor, eller snowblades som jag brukar åka, eller brukar och brukar. Jag har inte åkt på 2-3 år! Och jag vill verkligen, så jag och pappa ska nog åka någon dag när det är kvällsöppet.
Sen så pratade jag och Anna om att träna i veckan och ska jag träffa Fredrik någon dag.

Iaf, jag har varit hemma i snart en och en halvtimme och vad har jag hunnit gjort? Typ äta. Men nu ska jag göra lite på min mobil i illustrator och sen lägga mig i sängen och läsa engelska boken. Duktigt Linda (y)


Kommentarer
Postat av: alexandra

oj, har ni matteprov nu? det var på tiden, typ :)

jag har egentligen också massor att göra. men göra jag det? nej.

2010-01-25 @ 17:31:29
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: anna

JA DET SKA VI :-D friskisa friskisaa sa sa sa!

och party på fredag uíhihihi

2010-01-25 @ 22:24:59
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0