Jag hatar nyår lite

Det där med nyår funkar inge bra. Minns hur det var för 2 sen, samma sak då. Ingen visste någonting och det slutade med att jag var hemma hela kvällen. Fast jag var med bästa vännen så det blev bra ändå. Förra året dock var allt planerat och funkade bra typ hela tiden vad jag minns. Kanske är något varannat år grejs?

Vi får väl se vad som händer då, något lär ju ske. Helst vill jag ju festa. Man firar ju bara in ett nytt år en gång om året liksom. Jag taggar ändå med mig själv genom att lyssna på min nya partyspellista på spotify. Den uppdateras så det är bara låtar som är bäst just nu (enligt mig själv då alltså). Om ni känner för att joina mig så kan ni lyssna genom att klicka HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0