Galet

Mitt hår är äckligt mycket statiskt idag. Jag blir galen, jätteirriterande!

Men aja, det jag tänkte blogga om var om det jag skrev i tidigare inlägg idag. Jag har en garderob utanför mitt rum så att säga. Där brukade det hänga klänningar och byxor och sånt. Och i en garderob här inne i rummet har jag haft mina tunikor och sånt. Nu tänkte jag att jag skulle lägga alla byxor där tunikorna låg och hänga upp tunikorna istället, där byxorna hängde. Så det har jag gjort nu!

Sådärja. Fast det sämsta är att det är helt proppfullt i "häng-garderoben" nu. Kanske inte syns men man får knappt plats med något mer där inne. Och det sög ju lite va. Gillar inte mina garderober som sagt.
Det var bara det jag ville skriva om. Ni bryr er va jaa.

Plus också att mitt photoshop är jättesegt. Det blir jag också galen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0