15 december

Har ni också tänkt på att mina blogginlägg är väldigt korta nu för tiden? Det liknar mer statusuppdateringar på facebook än blogginlägg. Men det här inlägget kommer inte bli så kort för jag ska berätta vad jag drömde inatt. Jag vet att ni vill veta.

Det var så att Alexandra dog. Jag grät typ hela tiden. Sen var jag på fest högst upp i en våning och det var mycket folk. Och jag var fortfarande ledsen över att Alexandra hade dött så jag satt helt ensam. Eller det var ju folk runt om kring men jag pratade inte med någon. Jenny var med Gustav och Fredrik var med andra kompisar. Då blev Jenny sur på Fredrik för att Fredrik inte var med mig och då blev Fredrik sur för att han inte fick vara med sina kompisar. Sen dog Linda, min brors flickvän också, och Tobias var också på festen. Han fick inte tag på mamma så han trodde att mamma också dött. Men det hade hon inte. Sen efter festen, dagen efter, så var vi i familjen vid en sjö. Det enda jag gjorde var att gråta typ. Och även om jag var runt folk så kände jag mig så himla ensam. Ensam hela tiden.

Det var en konstig känsla när jag vaknade.

Ikväll är det lan på skolan. Tydligen kommer jag vara där. Massa blogginlägg ska jag försöka med!

Kommentarer
Postat av: alexandra

oj då. men död är jag inte! inte än :)

2010-12-15 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0