Torsdag 29 april

GRATTIS PAPPA!!!!!!!!!

Jag är uppe tidigt idag som sagt, men efter att ha varit uppe ett tag så känns det precis som vanligt och inte alls en timme tidigare. Men vad gör en timme egentligen? Inte så stor skillnad ju, hehe.
Jag ska iallafall snart gå till bussen, håll tummarna för mig att det ska gå bra hos tandis! Fast, varför skulle det inte göra det? Men jag börjar bli jävligt trött på tandställningen nu. Blä.
Sen ska jag till skolan, sista dagen den här veckan äntligen! För imorgon ska jag inte gå till skolan alls, så skönt!

Aja, vi hörs senare va. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis din pappa :D

2010-04-29 @ 08:51:59
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0