grafisk design och bussresor

Jag sitter i skolan på grafisk design och jag som trodde vi skulle börja med illustratior skriver istället något jävla cv/personligt brev som vi ska ha till apu'n. Lockar det mig? Nja, inte riktigt alltså.

Jag har inget smink, mitt hår är fult och jag känner mig allmänt tjock. Bussresan hit var ju typ jobbigast i världen också. jag HATAR att stå upp i bussen, ser ju ut som en idiot när man vinglar där. Varför måste det vara så förbannat mycket folk?! Jag stod där och svettades jättemycket också, kom på sen att det måste ha varit för att jag tog en ipren innan jag åkte, feber + ipren = svett! Eller hur? Så stod jag där och började må jätteilla också. Tänkte hur det skulle bli om det blev så illa att jag skulle behöva spy, hur skulle jag göra då? När jag stod där mitt bland folk, ba kliva ur bussen på något randomställe och vänta på nästa. Aja, det blev ju aldrig så illa så jag behövde spy men illamåendet gav sig inte förens alldeles nyss. Det är konstigt det där.. Med sjukdomar och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0