dags igen - för längesen sist!



Fjortisbloggarna.
Jag slutade egentligen läsa Dessies blogg för längesen. Ja, jag skrattade också åt den en gång i tiden, men om jag går in nu blir jag bara irriterad. Jag har börjat sluta läsa Paows också, för jag stör mig på att hon tror att hon är så bra. Fast hon egentligen inte är det. Kissie, åh. Jag orkar bara inte längre. Det jag vill säga är, att alla borde följa mitt råd att sluta läsa dom här bloggarna. Jag vill se deras miner när statstiken sjunker. Men lycka till i framtider tjejer!


Att jag är så dålig med bilder på bloggen.
Jag har bläddrat igenom lite och det är bara text på text. Jag borde använda min kamera igen? Grejen är att jag knappt tar bilder på migsjälv längre. Jag vet inte, men dom blir liksom inge bra. Jag ska nog sälja min kamera som jag har nu alltså, och skaffa mig en liten som jag kan ha med mig överallt.

Nej. Jag blir aldrig nöjd



Bra bloggar!
Som sagt, jag letar nya bloggar ständigt. Har helt plöstligt börjat läsa blondinbellas? Fast mest bara när jag har sjukt tråkigt. Men Kenza är ändå bäst. Sen är Egoina en ny favorit!

Höstlov.
Det kunde inte ha kommit bättre. Jag behöver det här nu. Jag förväntar mig en vecka fullspäckat med roliga saker! Dock ska måndagen gå ut på att plugga men det är lika bra det. Så, hör av er till mig! Jag är öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är min sötnos :)

jag har inte läst dessies eller kissies eller någon blogg alls som inte är vänners bloggar på säkert två veckor. jag orkar bara inte med att glo igenom 20+ bloggar varje dag. det finns bättre saker att göra liksom.



ja, flera bilder till oss! jobba på!



jag älskar höstlovet. det känns helt underbart att det nu är söndag kväll och jag kan lägga mig i sängen och känna att; jag behöver inte ställa klockan på ringning imorgon! hell yes.



btw, det sista låter som att du är singel och sökande. "öppen för förslag". HAHA!



puss!

2009-10-25 @ 21:30:38
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0