november 25

Sa jag för några dagar sen att jag haft världens jobbigaste natt? Jag tror den här natten slår det. Jag kunde inte sova pga en grej. Kan någon gissa vad?
Men en hel del hinner man ju med iaf...

01.30 - lägger ifrån mig datorn. hostar lite.
01.32 - lyssnar på musk, försöker sova. hostar lite.
02.23 - tar datorn igen. hostar.
02.25 - börjar lyssa på musik som arvingarna och gyllene tider, myyyyysigt.
02.45 - lägger ifrån mig datorn igen. hostar
03.14 - ligger och ser min dator dö...
03.22 - hostar..
03.26 - det blir heltjättetyst men jag tycker att jag ändå kan höra musik i mina öron. det låter som musik på riktigt i början. men övergår till något som låter som trummor. det låter ifrån andra delen i mitt rum och jag tror det är min sterio. jag kliver upp ur sängen och ser att det är min klocka som tickar...
03.40 - sätter på musik på mobilen. simon.
03.50 - hostar jättemycket börjar gråta för att jag inte orkar hosta något mer
04.00 - hostar för mycket. går upp till toan och spyr.
04.07 - gråter ännu mer och pratar med mig själv. funderar på att gå upp till mamma och pappa men kommer på att dom inte kan göra något.
04.30 - ålar mig fram och tillbaka i sängen och fattar inte varför jag inte sover än. hostar lite till.
05.00 - hostar och funderar på vad som kan hjälpa när inte den här dumma hostmedicinen och vatten inte gör det. halstabletter... går upp och letar lite. hittar idas riktiga halstabletter från apoteket, tar en sån och en läkerolask.
05.15 - suger och suger på tabletterna utan resultat. hostar fortfarande lika mycket. tar en ipren också.
05.20 - känner hur trött jag är i hela kroppen. ont i huvudet, magen, halsen.
05.30 - går upp och klagar på mamma och pappa att jag inte har sovit ett dugg. mamma säger att jag ska försöka halvligga i soffan istället.
05.35 - ligger nedbäddad i soffan här nere. eftersom min cpbox inte vill känna av kortet som sitter i så funkar bara ettan, tvåan och fyran.
05.55 - nu har jag tittat klart på "fråga doktorn" på ettan.
06.00 - aktuellt eller nyheterna? orkar inte...
06.03 - ger upp att försöka sova, går upp och hämtar OTH3 och börjar titta på det.
06.30 - hungern dödar mig (inte mer än hostan) jag går upp och steker ägg och brer två mackor. pratar med mamma och pappa som nu har gått upp.
06.55 - går upp och tar min tredje macka samtidigt som jag tittar på mamma och pappa när dom gör sig redo för att åka.
07.02 - slutar hosta...
06.17 - säger hejdå, vi ses imorgon och godnatt till mamma och pappa.
07.20 - ligger i sängen igen och somnar.
12.49 - vaknar igen.

jag skrev inte i alla gånger jag tog hostmedicin eller drack vatten men ja. Igårkväll så började jag hosta jättemycket utan att veta varför, tydligen ville det sluta förens på morgonen. Jag menar, varför ska man sluta efter åtta veckor? Då kan man lika gärna fortsätta livet ut ju.. typ. Aja, väntar någon dag men om jag fortfarande hostar lika mycket så ringer vi och KRÄVER starkare medicin.


Ungefär såhär han ser ut antar jag. Som älskar mig så mycket och klarar inte av att lämna mig. åh..


Kommentarer
Postat av: alexandra

SERIÖST?! det kan inte vara lagligt :O

stackars fina sötmin :( <3

2009-11-25 @ 21:31:02
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0