november 21

Igår med Simon var bästa på länge och jag blir så glad av sånt där, höjden på lycka. Men jag tänkte köra bilder och berätta om allt imorgon i ett annat inlägg istället.

Nu sitter jag hemma hos Tobias och ska snart gå till tågstationen med Alexandra och möta Bella. Sen går vi och köper gott innan vi går vidare till bion. Jag längtar sjukt mycket! Ni anar inte. Bästbästbäst.

Men jag ska iaf sova här i natt med Lina så efter bion kanske kanske jag skriver lite till, annars så ska jag ha världens bästa lördagskväll med bästa vänner. Underbart :)


Kommentarer
Postat av: emma

jag tog det bara lugnt igår (: hoppas filmen är bra ikväll

Postat av: Anonym

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2009-11-21 @ 20:37:13
Postat av: alexandra

BÄST <3

2009-11-22 @ 17:20:43
URL: http://alexandra
Postat av: emma

jag måste erkänna att jag inte har sett den första filmen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0