herregud...

Jag fick VG på samhällskunskapen, woho.
Annars så sitter jag i den oskönaste soffan i skolan, ja den oskönaste soffan jag suttit i hela mitt liv. Vad tänkte dom med som beställde dom här antikaffärenmöblerna. Är dom köpta på loppis eller? Trodde ärligt att det var ett skämt första gången jag såg det. Ska vi leva med det här? När dom berättade att dom skulle göra om och frågade vad vi ville ha, alla sa soffa. Då tänkte jag mig en SKÖN soffa med kuddar i. Ingen hård och med knölar på ryggstödet som gör att man får ont i ryggen av att sitta i dom. En annan hemsk grej är ju också att man faktiskt SKÄMS när det kommer folk som inte går på skolan och ser det här. Det är vidrigt!

Tio i två börjar engelskan och det nationella provet, önska mig lycka till!


Typ såhär. Man ba okeeeeeeej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0