en kudde, någon?

Jag är så trött så att jag skulle somna om jag bara la mig ner.. och jag som ska se grey's om en timme, inte somna då! Men sen dirr efter det blir det sängen.

Jag träffade Alexandra efter skolan, vi skuttade omkring i Borlänge lite innan bussen tog mig till mormor och morfars lilla stuga, där fick jag mumsmumsmat :)
Efter jag kom hem har jag suttit med att sätta in kort i fotoalbum. Kulkul (y) Jag skrev precis klart samhällskunskapen och har skickat in den så imorgon väntar en lååååååååååååååång sovmorgon. Så himla skönt.
Nu ska jag fortsätta lite med det här och sen tven och sen godnatt. Men det har jag redan skrivit en gång.

Aya, see you later, aligator

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, varför känns det som att det var så jag sa till dig när vi sa hejdå? :)

2009-11-04 @ 20:32:49
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/
Postat av: alexandra

svsv: jag var mellan hedemora och säter :)

men linn sa att det inte fanns nå platser iaf :o

men det gick ändå inte att boka så..

2009-11-04 @ 20:34:45
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0