erik och calle ♥

Foto: Daniel Ohlsson
Det är ungefär en timme kvar tills det avgörs och jag ska säga att jag faktiskt inte bryr mig så mycket om vem det blir som vinner. Jag blir lika glad vem det än blir och jag är glad att det faktiskt är två stycken som jag följt och gillat enda från start. Men jag måste erkänna att det är ju sista programet ju! Jag kommer sakna det och börja längta redan imorgon tills det börjar igen nästa år! ♥

För övrigt så är jag jättetrött och om jag bara la mig ner så skulle jag nog somna. Imorgon ska jag sova ut lääääääääänge. Sen hoppas att kvällen blir lika trevlig som jag vill att den ska bli. Skriver mer imorgon, som vanligt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0