godnatt

Nu har jag lagt mig i min säng, nyduschad och fresh. Fast med tanke på vilken tid jag klev upp idag så lär jag ju inte kunna sova även fast jag vill och känner mig trött. Men jag hittar säkert på något att göra med datorn innan jag lägger undan den, kanske laddar ner lite musik och byter ut lite på mobilen åsådära.

Jag har ingen aning om vad jag ska blogga om längre så avslutar det här inlägget nu och hoppas på att mina idéer kommer tillbaka imorgon. Imorgon börjar jag tio och har endast engelska och idrott så datorn får stanna hemma, orkar inte släpa på den. Den kommer ändå säkert gå sönder om jag fortsätter ha den i tygpåsarna.


Kommentarer
Postat av: alexandra

hohoooo, när slutar du idag? :)

2009-08-31 @ 11:21:16
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0