ledig idag

Men ändå är jag vaken halv elva? Det är absolut inte frivilligt för jag ska till tandläkaren snart. Lite jobbigt. Men efteråt så bjuder min mormor mig på lunch och så ska vi köpa älskade peace&love-biljetten! Så helt okej känns det ju ändå.

I fredags var det massa roligt, ja. Sen på lördagen kom alexandra hit och vi myste med tacos, godis och film. Nu är det en ny vecka och hela veckan kommer jag få lov att plugga matte eftersom det är prov på fredag. Jag vill absolut inte. Sen måste jag skriva klart bokanalysen i engelska också. Men sista veckan nu, sen inge plugg på fyra veckor! Skönt.

Aja, vi hörs när vi hörs. Jag känner att jag kommit ur bloggbanan lite. ehhe.


Kommentarer
Postat av: bella är best

ja du är oaktiv!!!! sluta med de :(

2010-02-01 @ 13:09:10
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0