för mycket snö

Det slutar ju aldrig snöa. Det är inte okej att få lov att pulsa för att komma till och från bussen. Bara för att dom inte har skottat på cykelvägen jag går på. När jag skulle kliva av bussen idag så nuddade bussens dörr snön när den öppnades och jag sjönk ner när jag klev ur. Glad att jag har mina uggs iaf, tänk att gå i tygskor i det här vädret. Men nu är det inte kallt iaf, men då snöar det istället! Alltså, inte okej...

Och sen blir jag så arg på mig själv för att jag inte kan baka. Jag glömmer typ alltid bort att jag ställt in det i ugnen så det står där inne för länge. Dom här kladdiga muffinsarna är inte alls kladdiga, inte som i tisdags hemma hos lina liksom. Åh, dumt.

Men nu måste jag ta tag i engelskan. suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0