Sova sova sooooova

Dagens outfitta.

 

Jag är hemma nu. Eller kom hem för en timme sen ungefär. Men gick och la mig på en gång. Så nu har det varit ännu en mattekväll alltså. Hoppas verkligen jag klarar av provet på onsdag, kommer inte orka sitta och räkna matte hela kvällarna så länge till.

Men ärligt talat tycker jag inte att jag passar så bra att ha hela håret i en hästsvans. Men jag har knappt någon lugg så kan inte ha den utsläppt utan att det ser fuckat ut. Ibland kan det gå men typ aldrig. Men jag ska klippa mig. Få en fin snelugg igen. MEN DET ÄR SÅ JÄVLA MYCKET JAG SKA GÖRA HELA JÄVLA TIDEN. Och det enda jag tänker på just nu är matten också. SÅ JAG KOMMER FAN INTE PALLA FORTSÄTTA PLUGGA MATTE OM JAG INTE KLARAR PROVET, KOMMER INTE KLARA.

Åh, godnatt. Imorgon är jag ledig! ♥


Kommentarer
Postat av: anonymos

Bra försök där linda, out(fitta) HEHE

2011-03-11 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0