Småkrypförbud!

Nu luktar min källare nytvättat och sköljmedel, luktar gott alltså och det gör även jag, för jag är nyduschad! Det sämsta med att bo i en källare är att det ibland komma småkryp. Jag kom ner för trappen och såg någon svart lite sak krypa över golvet. Eller den kanske gick? Vet inte riktigt hur man säger det.
Men det jag gör då är såklart att springa upp igen och hoppas att någon annan kan ta bort den åt mig, så är det alltid. Men det var bara mamma som var hemma och hon ville inte.

Alltså, jag vet att man bara kan ta ett papper och ta den och slänga men man vet ju aldrig, den kanske kommer ur papperet och börjar krypa på mig istället?! Men jag tog ett papper fast sen när jag kom ner igen så var den borta och det var bäst så. För det som inte syns det finns inte heller så nu är den alltså borta!

Sen när jag står där och duschar så kommer det såklart en spindel klättrades på sin tråd neråt. Fast i duschen är det okej, för då sprutar jag bara vatten på den så den åker ner i avloppet. Tyvärr men småkryp är inte välkomna här, tycker dom borde lära sig det.


Godare är småkryp och äten av mig för några dagar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0