Oredigerad klänning

Den här fina klänningen fick jag av mormor och morfar från deras thailandsemester! Önskade verkligen att jag kunde redigera bilden men mitt photoshop vill inte fungera, lika som alla andra adobeprogram jag har. Hatar när saker inte vill fungera. Hoppas verkligen att det går att fixa så fort jag kommer till skolan på måndagen för såhär kan jag ju inte ha det. (Programmen ligger på skoldatorn.)

Längtar även till jag kan få använda klänningen och jag blir glad när jag idag märkte att våren är påväg. Att den är nära nu och jag hoppas att det går fort och att all snö smälter. Vi firar detta med en vårspellista på spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0