Och så var det kväll igen

Nu har jag ätit mat och duschat och ska bara fixa lite grejer (måla naglarna) och sen tänker jag lägga mig i sängen. Den här dagen har, som alla andra dagar, bara sprungit iväg. Jag ljuger inte när jag säger att jag är väldig sällan rastlös nu för tiden. Det är massa saker som jag borde göra, som jag vill göra, men ändå går dagarna och jag gör inte de där sakerna. Hur kan jag inte ha tid att titta på min gossipgirlbox tillexempel? Förstår inte..

Imorgon är det en ny dag och jag lovar att den också kommer gå fort! Kupolen och sen hem och sova hos min älskling. Bra dag!



Kommentarer
Postat av: Fredrik!

hihi, puss på dig!

2011-03-08 @ 00:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0