Jag tänker inte försöka skriva någon vettig rubrik här

Ibland undrar om det är du eller om det är jag som har förändrats mest. För något är det, som blivit förändrat. När du kom in i mitt liv så förändrade du allting, på ett bra sätt. Jag är ganska säker på att vi gick samma väg då, men är inte alls säker på om vi gör det nu. Men jag vet inte, om det var du eller jag som gick av vägen. Jag trodde även då att vi hade sånt starkt band som inte gick att bryta av så lätt och det känns nu som det där bandet är påväg att gå av.

I varje steg jag tar så fattas det något. Jag saknar dig. Jag saknar oss. Allt jag vill är att ha det tillbaka. För oavsett vad så kommer jag aldrig hitta någon som dig och jag behöver någon som dig i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror bandet gick av för längesen. vilket jag inte förstår, för det var liksom du och jag mot världen.

2011-03-26 @ 11:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0