In mah bed

Nu har jag lagt mig i min säng igen! Myyyyysigt.
Nyduschad är jag också och kom hem från dansen för mindre än en timme sen. Axeln har blivit bättre, kände av det ibland under dansen men körde på ändå. Så farligt är det alltså inte. Förhoppningsvis kommer det vara mycket bättre imorgon bitti.

Imorgon ska jag hem till morbror igen och plugga matte. Så kommer hem sent och så ska jag inte missa bussen heller. Kan ju hoppas att allt kommer kännas bättre imorgon.

Härligt väder idag också förresten, imorgon ska jag ha min jeansjacka! :D


Snart borde tussilagorna komma tycker jag! Bilden är tagen för väldigt längesen med min sten-kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0