Framme i skolan

Varför i hela världen publicerade jag förra inlägget? Kan ha varit det mest onödigaste ju. Nu är jag däremot i skolan och börjar om en kvart. Egentligen hade jag en lektion halv 9 också men ibland behöver man lite sovmorgon. Hehe.

Och visst är det fint väder idag? Älskar det. Eller nej, men jag orkar inte klaga för det gör redan alla så bra. Har bestämt mig för att försöka klaga mindre. Jag vet att jag klagar mycket. Typ hela mitt liv går ut på att klaga. Men jag ska bli bättre, oki? Jag är inte förvånad över att snön kom heller, visste att det skulle bli en dag till med sånt här väder. Kanske kommer det komma ännu en till med snö också, innan sommarn. Åh, sommar. Längtar till sommar.

Om ett tag kommer jag lägga upp en bild här. På mig. Allt för att göra fler inlägg. Gå in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0