8 mars 2011

Godmorgon!
Jag sitter i skolan nu. Även fast jag gick upp rätt tidigt imorse så fick jag ändå skynda mig på slutet. Konstigt det där, ibland hinner man ingenting på morgonen och måste stressa och ibland blir man klar långt före bussen ska gå.

Mitt hår är så jävla fail idag också. Men jag gjorde en ful liten fläta åt sidan och så fick det duga. Det måste ha varit hårets fel som gjorde att jag fick lov att stressa, ja det var det. För hade jag blivit klar lite tidigare så kunde jag ju tagit en bild på mig själv så ni fick se hur jag såg ut. Har en ny tröja på mig idag till och med. Och lila naglar.

Jaja, lägger väl upp en annan för att fylla ut lite :)

Hepp. Det gick inte. Ovanligt att det krånglar.. fast ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0