6 mars 2011

Är inte på blogghumör. Men nu är det söndagkväll igen och jag kom hem från friskis för en stund sedan. Var ett lätt pass idag men det är skönt det också ibland. Har skaffat mig lite träningskläder nu också!

Inför nästa vecka har jag inte så mycket planer. Dans imorgon och imorgon ska jag också fixa matten. Måste prata med min lärare när jag kan göra mitt prov åså. Absolut jätteviktigt att göra det imorgon!
Någon dag ska jag förbi kupolen också. Systeryster fyller ju 16 och blir stor flicka på söndag! Så helgen bjuder på lite party här hemma, eller man kan ju hoppas det blir iaf :D

Nu ska jag försöka söka till lite sommarjobb. Håll tummarna för mig att det går bra!


Anna och Anna i fredags!

Kommentarer
Postat av: anna

uh la la vilka partypinglör ;) men hallå du tog fler bilder. upp med dom :D

2011-03-06 @ 21:29:14
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0