22 mars 2011

Nu skulle jag vilja spola tillbaka tiden i någon timme eller två. Jag ångrar mitt klädval idag. Klädde mig lite för lite, inte för jag fryser så jättemycket men det hade ändå känns bättre med något annat. Åh, jag hatar migsjälv för jag typ inte kan sluta tänka på det? Brukar ni också känna så någon gång? Att ni ångrar något som så litet som egentligen inte betyder något men så stör man sig på det ändå?

Ah men nu när jag kommer till skolan då, då är lektionen inställd?! Bra. Bra att jag får vänta till 11.20.

Och! Jag hade jättesvårt att komma upp imorse. Brukar inte ha såhär svårt och hatar när det blir så. Nu ångrar jag att jag inte stannade kvar lite längre i sängen och tog en senare buss. Och det värsta var att jag vaknade en timme innan jag skulle gå upp egentligen och var superkissnödig? Så fick lov att gå upp och det var jobbigt. Jobbigt att gå och lägga sig och veta att man skulle upp alldeles strax igen.

Gud, vilken dag! Förstår inte vad det är med mig riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner
RSS 2.0